loading...
دانلود پارس نت
امیرحمزه باقری کرانی بازدید : 101 شنبه 29 شهریور 1393 نظرات (0)

دانلود فیلم هندی دیدنی و تماشایی ستیز با لینک مستقیم

دانلود دوبله فیلم Tezz 2012 با کیفیت عالی DVDRip

Teez 2012 دانلود فیلم ستیز

دانلود فیلم خارجی با لینک مستقیم و کیفیت متوسط در سایت بیر مووی

 

برای ادامه مطلب و دانلود کلیک کنید

امیرحمزه باقری کرانی بازدید : 91 شنبه 29 شهریور 1393 نظرات (0)

دانلود فیلم هندی دیدنی و تماشایی پادشاه با لینک مستقیم

دانلود دوبله فیلم Baadshah 1999 با کیفیت عالی DVDRip

Padeshah دانلود فیلم پادشاه

دانلود فیلم خارجی با لینک مستقیم و کیفیت متوسط در سایت بیر مووی

 

برای ادامه مطلب و دانلود کلیک کنید

امیرحمزه باقری کرانی بازدید : 87 شنبه 29 شهریور 1393 نظرات (0)

دانلود فیلم هندی دیدنی و تماشایی غلام با لینک مستقیم

دانلود دوبله فیلم Ghulam 1998 با کیفیت عالی DVDRip

Ghulam 1998 دانلود فیلم غلام

دانلود فیلم هندی غلام با لینک مستقیم

دانلود فیلم خارجی با لینک مستقیم و کیفیت متوسط در سایت بیر مووی

 

برای ادامه مطلب و دانلود کلیک کنید

امیرحمزه باقری کرانی بازدید : 65 شنبه 08 شهریور 1393 نظرات (0)

در زمان های خیلی قدیم، سرزمینی بود که توسط یک پادشاه عادل اداره می شد و اسم این پادساه آرنور بود. دخترش داهلا، زیباترین و باهوش ترین دختر سرزمین بود. بسیاری از سرزمین های دیگر برای خواستگاری به آن جا آمده و درخواست ازدواج کرده بودند ولی هیچ کس به اندازه کافی برای دهلا خوب نبود. در هر صورت، در کمال تعجب، پسری با نام فین دل آن را می برد. پس از گذشت مدتی، بالاخره راز عشق آن ها فاش می شود و باعث عصبانیت پادشاه می شود! به کمک پادشاه بشتابید و همراه وی و معماران به جستجو، جمع آوری، تولید، تجارت، ساخت، تعمیر و کار برای هرچه بهتر انجام شدن کارها بپردازید. ولی مواظب باشید! رقیب حسود و پر از جاسوس شما، یعنی اوهیل، در کمین است!

Kingdom Tales 2 v1.0 PC-ZEKE

 

Kingdom Tales 2 pc cover دانلود بازی Kingdom Tales 2 v1.0 برای PC

 

 

دانلود + ادامه مطلب
امیرحمزه باقری کرانی بازدید : 45 شنبه 08 شهریور 1393 نظرات (0)

بازی جدید FX Football با ظاهری کاربرپسند و حرفه ای پا به میدان بازی های مدیریتی فوتبال گذاشته است. این بازی برای تمامی طرفداران فوتبال ساخته شده است و در آن شما شتاب، قدرت، انبوهی از گزینه های مختلف مدیریتی و هیجان را تجربه خواهید کرد! بستن قراردادهای جدید، جمع آوری یک تیم حرفه ای، بررسی و کشف تجهیزات موجود در بخش تمریناتی تیم فوتبال،ارائه دادن کنفرانسی برای هواداران، چیدن ترکیب تیم خود، مشاهده ی رشد بازیکنان تیم باتوجه به آموزش های و مربی گری شما، تشویق و رهبری آن ها در هنگام بازی از گوشه ی زمین، لمس پشتیبانی هواداران تیم شما و … همه در این بازی برای شما به وقوع خواهد پیوست!

FX Football PC-HI2U

 

FX Football pc cover دانلود بازی FX Football برای PC

 

 

دانلود + ادامه مطلب
امیرحمزه باقری کرانی بازدید : 64 شنبه 08 شهریور 1393 نظرات (0)

وقت آن رسیده که در سفر تاریکی همراه شوید و با تینا و سایر شخصیت های بازی به بخشی اسرارآمیز از دنیا که تابحال توسط هیچ غارتگری دیده نشده است سفر کنید. برای اولین بار در سری بازی های King Bounty، گیمرها می توانند نژاد رهبر خود را همانند کلاس آن تعیین کنند. شما می توانید یک جنگجوی نترس از گروه اورک ها، یک رهبر و درمانگر در گروه دمونز و یا استفاده از نیروی جادویی برای ایجاد ترس در گروه خون آشام ها شرکت کنید. شوالیه های انسانی به سرزمین آستریکس ها حمله کرده اند و یک دمونز جوان به نام نائولینی هنوز در غم از دست دادن پدرش است و تمام تمرکز وی بر این است که بتواند انتقام پدرش را بگیرد.

King's Bounty Dark Side PC-CODEX

 

Kings Bounty Dark Side pc cover دانلود بازی Kings Bounty Dark Side برای PC

 

 

دانلود + ادامه مطلب
امیرحمزه باقری کرانی بازدید : 96 شنبه 08 شهریور 1393 نظرات (0)

Shadowgate یکی از شناخته شده ترین و محبوب ترین بازی های ماجراجویی در تاریخ بازی های رایانه ای می باشد. این بازی از سری بازی هایی می باشد که برای کنسول های میکرو، سگا، نینتندو ۶۴ عرضه شده است و در این نسخه نیز همان حال و هوای سری های پیشین نگاه داشته شده و موسیقی متن گذشته نیز یادآور آن می تواند باشد. به نقش خود به عنوان هسته ی راهبری اعتماد کنید و همراه سایر دوستان خود به قلعه ای که زندگی در آن جریان دارد بروید تا بتوانید بر شیطانی که در آن جا حاکم است پیروز شوید. حال پس از گذشت ۳۰ سال از نسخه اول این بازی که ریلیز شده است، دوباره سازندگان بازی دست به کار شده اند و تمامی صحنه های بازی را دوباره طراحی کرده اند تا گرافیکی مطلوب و درخور بازی های امروزی را داشته باشد.

Shadowgate 2014 PC-Repack-R.G.Mechanics

 

Shadowgate pc cover دانلود بازی Shadowgate 2014 برای PC

 

 

دانلود + ادامه مطلب
امیرحمزه باقری کرانی بازدید : 50 شنبه 08 شهریور 1393 نظرات (0)

شخصیت اصلی داستان با نام لومئول بارناباس می باشد که شخصیتی خنده دار و بدون جرئت دارد، با خودش صحبت می کند، موزیک و پیاده روی های طولانی را دوست دارد. در یک کلمه، او بسیار دیوانه است ولی با همه ی دیوانگی اش، شما کسی هستید که به کمک وی می شتابید. وی در مراسم هالووین دچار چالش می شود و این شما هستید که کمک به آن را در دست می گیرید و با تصمیم های درست خود آن را راهنمایی می کنید. شهر تخیلی داستان بازی، یعنی شهر درن، مملوء از آثار شب هالووین شده است و همه چیز به هم ریخته است. هر کسی یک سری اطلاعات دارد و شما باید آن ها را جمع کرده و تصمیمات درستی را اتخاذ کنید.

Evil Pumpkin The Lost Halloween PC-DEFA

 

Evil Pumpkin The Lost Halloween pc cover دانلود بازی Evil Pumpkin The Lost Halloween برای PC

 

 

دانلود + ادامه مطلب
امیرحمزه باقری کرانی بازدید : 101 شنبه 08 شهریور 1393 نظرات (0)

نسخه جدید Redux بازی مترو ۲۰۳۳ شامل ویژگی های جدیدی می باشد. در این نسخه از بازی، گرافیک های بصری بازی بازسازی شده، فریم ریت بازی به ۶۰ افزایش پیدا کرده و اجزاء و ویژگی های بازی بهبود چشمگیری داشته است. نسخه Redux بازی، چیزی بیشتر از آپدیت یک بازی به نسخه HD می باشد! شاید این بازی شما را به یاد استالکر بیاندازد که در شهری خالی از سکنه و موجودات جهش یافته و مواد رادیواکتیو  سر پنجه نرم میکنید . ترسی که در این بازی به شما وارد میشود تابه حال در هیچ کجا تجربه نکرده اید . داستان این بازی در شهر مسکو اتفاق میافت به نظر میرسد که بعد از حمله اتمی مردم شهر به شبکه مترو  پناه برده باشند و زندگی فلاکت باری را تحمل میکنند !نه گیاهی. نه نور خورشیدی. نه امنیتی که در زندگی دارن و…  با این همه عده ای برای مبارزه مو جودات جان خود را فدای امنیت مردم داخل مترو میکنند.در اول بازی شما میبینید که از نردبانی بالا میروید ولی ناگهان نردبان از جایش جداشده وشما ناچار با گرفتن دست دوستتان جان خودرا نجاد میدهید. ولی شما توسط جانوران جهش یافته کشته میشوید فکر میکنید بازی تمام شده است و فحش به استدیو سازنده ان نثار میکنید !!(من خودم اینو تجربه کردم) ولی این تنها شروع بازی است !

Metro 2033 Redux PC-CODEX

|نسخه فشرده BlackBox با نام Metro Redux Bundle به پست اضافه شد|

 

Metro 2033 Redux pc cover small دانلود بازی Metro 2033 Redux برای PC

 

 

دانلود + ادامه مطلب
امیرحمزه باقری کرانی بازدید : 75 شنبه 08 شهریور 1393 نظرات (0)

The Walking Dead Season 2 – این بازی در ژانر ماجراجویی قرار داد ولی درگیری های مختلف در بازی میتواند آن را به سبک اکشن بودن هم نسبت بدهد. شخصیت اصلی این بازی کلمانتین نام دارد که در طی ۵ فصل بزرگ میشود, وی یک دختر جوان یتیم است که در دنیای آخرالزمان ارواح گیر افتاده است, او باید یاد بگیرد که چجوری خود را از مخمصه ها خلاص کند و برای زنده ماندن خود تلاش کند. در طول بازی کلمانتین در شرایطی قرار میگیرد که اصول اخلاقی خود و غریزه خود را برای بقا زیر پا میگذارد, وی همواره به دنبال یک جای امن است. تصمیمات و اقدامات داستان در اطراف شما تغییر خواهد کرد و بازی در طی ۵ قسمت جذاب تر میشود. کلمانتین در بازی با چالش های مختلفی روبرو میشود که گیمر باید وی را همراهی کند. The Walking Dead Season 2 در مقایسه با فصل اول گرافیکی و هیجان انگیز تر شده است.

The Walking Dead Season 2 Episode 5 PC-CODEX

Episode 5 Only added!

 

The Walking Dead Season 2 Episode 1 pc cover small دانلود بازی The Walking Dead Season Two Episode 5 برای PC

 

 

دانلود + ادامه مطلب

تعداد صفحات : 21

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 202
  • کل نظرات : 23
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 8
  • آی پی امروز : 29
  • آی پی دیروز : 4
  • بازدید امروز : 33
  • باردید دیروز : 5
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 33
  • بازدید ماه : 154
  • بازدید سال : 2,837
  • بازدید کلی : 43,566